spoon

Recent Recipes

Papa Bun !

concurs de bloguri

1

Category :

Din blog in blog am auzit ca se pregateste concursul SuperBlog 2009, si cum nu am participat niciodata la niciun concurs de acest tip si mereu m-am intrebat cum o fi, de data asta daca tot am aflat la timp, i'm in !
Concursul SuperBlog2009 este organizat de PCNews si premiaza 3 bloguri ( dupa ce criterii nu stiu inca) dar si blogarul zilei si cititorul zilei, ceea ce inseamna ca si cititorii de bloguri vor primi premii. Singurele detalii clare despre concurs sunt premiile si perioada de desfasurare, dupa cum urmeaza :
Perioada de desfasurare: 15 Octombrie – 15 Decembrie.
Premii: Locul I: 1500USD, Locul II: 1000USD, Locul III 500USD.
Premii zilnice de cate 100USD pentru blogarul zilei si 50USD pentru cititorul acestuia.
Si cum trebuie sa-mi anunt oficial candidatura la SuperBlog2009, this is it !
Spor si voie buna in bucatarie !

1 comentarii:

O sa salivam cand o sa vina timpul sa iti jurizam articolele. bafta!

Urmareste-ma si pe Petit Chef !

Toate retetele sunt pe Petitchef

eco

Brighter Planet's 350 Challenge

le monde des blogs