spoon

Recent Recipes

Papa Bun !

Papricas cu cartofi si smantana

0

Category :

Pentru ca mi-am amintit zilele astea de vacanta de la Tusnad, unde eu si detinatoarea blogului (a mea sora ) am mancat pentru prima data papricas si chiar ne-a placut, m-am gandit sa incerc si eu.
Destul de usoara reteta pe care am facut-o si foarte gustoasa.

Ai nevoie de :

500 g cartofi noi
1 fir de ceapa verde sau 1-1/2 ceapa uscata( depinde de marime )
150 g smantana
2 linguri ulei
1 lingurita boia
1 legatura patrunjel verde
sare, piper

Preparare:
Cureti cartofii si ceapa, tai cartofii cuburi si ceapa marunt.
Calesti ceapa in ulei, adaugi o lingurita de boia si pui cartofii. Completezi cu apa cat sa-i acopere si-i fierbi inabusit.




Dupa ce s-au inmuiat/fiert cartofii, adaugi 150 g smantana, sare si piper dupa gust, presari patrunjelul verde tocat si dupa cateva minute...gata.






0 comentarii:

Urmareste-ma si pe Petit Chef !

Toate retetele sunt pe Petitchef

eco

Brighter Planet's 350 Challenge

le monde des blogs