spoon

Recent Recipes

Papa Bun !

Tort cu ananas

1

Category : ,

Imi amintesc de vremea cand eram mica si-mi facea mama tort de ziua mea. Mi-a facut de cateva ori. Inevitabil arata mereu ca un joben inclinat periculos de mult intr-o parte, iar siropul se scurgea din el prin toate partile. Asta nu inseamna insa ca nu-l adoram sau ca nu era gustos. Zilele trecute rasfoind o revista Ioana de acum cativa ani, am dat peste aceasta reteta de tort pe care o voi prezenta imediat si care mi-a adus aminte de tortul facut in casa si m-am decis sa incerc. Am rupt traditia tortului de Pisa si mai e si bun la gust. Incercati si voi, caci eu una nu am vazut reteta mai simpla de tort !



Ingrediente pentru 12 portii :

120 grame de unt ( Adica 3/4 dintr-un pachet )
120 grame de zahar ( trebuie sa masurati :P)
1 plic de zahar vanilat
2 oua
120 grame de faina
o lingura de cacao
cateva linguri de lapte
1 compot de ananas taiat rondele si suc( mirinda, Prigat, etc )
1 plic cu budinca de vanilie
frisca

Preparare :

Se bat ouala cu zaharul, zaharul vanilat si 2 linguri de lapte.

Se adauga untul si cacaua amestecata cu faina intr-un bol separat.



Se toarna compozitia intr-o tava tapetata cu hartie de copt ( daca nu aveti ungeti tava cu ulei si presarati apoi faina) si se coace in cuptor circa o jumatate de ora.
Se scoate ananasul din compot si se lasa sa se scurga.
Se prepara budinca de vanilie conform indicatiilor de pe pachet, folosind in loc de lapte suc sau siropul de la compotul de ananas.





Cand se raceste budinca amestecati-o cu frisca. ( mai opriti niste frisca si pentru ornat ;) )
Pe blatul copt se toarna compotul de ananas de la o cutie pentru a-l insiropa.Cand se raceste blatul se pune crema.



Apoi se aranjeaza rondelele de ananas si se orneaza dand frau liber imaginatiei.
La multi ani si pofta buna !

1 comentarii:

Ananas!!! Yammmmy yammmm

Urmareste-ma si pe Petit Chef !

Toate retetele sunt pe Petitchef

eco

Brighter Planet's 350 Challenge

le monde des blogs