spoon

Recent Recipes

Papa Bun !

PRIME Cookies

0

Category :

Reteta pentru aceste prajiturele delicioase o am de la draga mea Cristina, din PRIME, de aceea le-am denumit asa. In plus, le-am testat tot pe oamenii sanatosi si voiosi din PRIME si tot asa au ramas si dupa experimentarea prajiturelelor. Daca nu stiti ce e PRIME, e cea mai tare asociatie a studentilor la relatii publice si comunicare.
Revenind la prajiturelele noastre, pe care le puteti savura indiferend de hobby-uri..
Inainte de a te apuca de cookies trebuie sa te asiguri ca ai :
200 gr unt ( un pachet)
175 gr zahar
3 oua - pe care le "dezbini" in galbenus si albus. de fapt folosesti doar 2 galbenusuri dar ai nevoie de 3 albusuri.
300 gr faina
200 gr nuci maruntite, taiate cat de mic posibil
niste gem. ( cu gemul de caise ies cel mai bine spune sursa mea de reteta :P )

Din toate ingredientele astea iti vor iesi cam 60 de cookies, destule.

Se amesteca untul cu zaharul pana iese cremos. ( eu am topit inainte untul la un fel de bain-marine.

Apoi adaugi 2 galbenusuri si faina.

Se framanta coca, din care vei face bulgarasi micuti, cam cat o nuca mica.

Se bat albusurile si se trec bulgarasii de coca prin albusuri. Apoi in mijlocul bulgarasilor faci cu degetul o mica adancitura. Se trec bulgarasii prin nuca si in mijloc, in adancitura facuta cu degetul se pune gemul. Se baga in cuptorul preincalzit pentru vreo 20 de minute.
Pofta buna !

0 comentarii:

Urmareste-ma si pe Petit Chef !

Toate retetele sunt pe Petitchef

eco

Brighter Planet's 350 Challenge

le monde des blogs