spoon

Recent Recipes

Papa Bun !

Somloi Galuska

0

Category :


Am mancat aceasta prajitura in zona Tusnad, unde am stat cateva zile. Mie personal mi-a placut foarte mult si din cate am inteles este o specialitate a zonei. Totusi, uitandu-ma pe siteuri si reviste am observat ca ar fi un alt fel de Somloi Galuska, diferita de cea care se prepara prin vestul tarii si in Ungaria.
Prajitura e foarte racoritoare si nu e extrem de dulce, semanand oarecum cu un cheese cake cu caise si mult mai mult cu inghetata cu iaurt si caise pe care o pregatea mama cand eram mica.


Blatul de jos este destul de pufos si de consistent, iar peste el urmeaza o crema de branza dulce. Pe deasupra caise si jeleu... Un deliciu nemaipomenit de vara..

0 comentarii:

Urmareste-ma si pe Petit Chef !

Toate retetele sunt pe Petitchef

eco

Brighter Planet's 350 Challenge

le monde des blogs