spoon

Recent Recipes

Papa Bun !

O dimineata altfel....

0

Category :



Daca sunteti adeptii mancarii satioase dis de dimineata sau al unui brunch (daca sunteti mai lenesi) , daca vreti doar sa mai imbunatatiti banala omleta va ofer una din multele posibilitati de a va juca cu mancarea.
Daca arata mai bine , mananci cu placere si iti incepi ziua mai bine dispus.
Nu-ti trebuie decat niste oua proaspete, putina branza si condimente.
Eu am incercat omleta de fata cu branza de capra dar cred ca merge cu aproape orice branza.
Prin urmare am taiat 2 felii de branza, le-am faramitat si le-am condimentat cu piper, sare si condimente mediteraneene dupa gust.
Apoi am spart 2 oua, le-am batut si am adaugat putina sare si piper.
Omleta trebuie sa fie rotunda, astfel ca odata ce este facuta pe o parte, o rasturnati pe o farfurie iar de pe farfurie o puneti la loc in tigaie pentru a se face si cealalta parte. Pare complicat ce spun eu aici dar nu este deloc, incercati!
Buuun!! Odata omleta facuta, puneti compozitia de branza in mijloc si rulati. Rulada obtinuta o taiati in felii si o puteti aseza pe o farfurie spre a fi bineinteles mancata. :)
Acestea fiind spuse va urez: Pofta buna!
P.S.: Florile sunt optional daca vreti sa impresionati pe cineva cu micul dejun, asa cum i-am facut eu surorii mele . :)))



0 comentarii:

Urmareste-ma si pe Petit Chef !

Toate retetele sunt pe Petitchef

eco

Brighter Planet's 350 Challenge

le monde des blogs